בימים שבהם העולם לא כתמול שלשום , גם עולם השיווק והפרסום חווה שינויים מרחיקי לכת. פייסבוק וגוגל שנמצאות תחת העין הציבורית הבוחנת, משנים כל הזמן את האלוגריתם כדי לחדור פחות לפרטיות. לנו ,כבני אדם ,זה טוב. למפרסמים, כמונו, זה אומר שהקרקע זזה ויש לבצע כל הזמן התאמות ולהישאר מדוייקים ומעודכנים.
אנשים מעדיפים לצרוך תוכן בתשלום, נטפליקס, ספוטיפיי, יוטיוב והפלטפורמה שעליה אנחנו מנגישים את המסרים שלנו חייבת להיות מגוונת, מעניינת ורלוונטית.
אני שמח, בשם צוות השיווק, לחלוק איתכם מעט מהדרכים הרבות בהם אנו מוסיפים ערך לחיזוק המותג העוצמתי שבנינו, כולנו, כולכם.
חג פסח שמח,
יוסי