חדשות השיווק

אפריל-מאי 2022

חוויית השירות למטופל

תהליך הטמעת חווית השירות למטופל ולמלווה במרכזי ' ד"ר לוינגר מדיקל ' – 'שבע עיניים', 'עתידים' ו'מעיין' –יצא לדרך!

התהליך החל באבחון שבמסגרתו התקיימו ביקורים ותצפיות בכל המרכזים הרפואיים. בביקורים פגשנו והתרשמנו מהרצינות המקצועיות והיכולות הגבוהות של המנהלים והצוותים. לאור הביקורים מופו החוזקות והאתגרים הייחודים עימם מתמודד כל מרכז ומרכז.

בשלב השני, שלב ההשקה פגשו הצוותים של 'שבע עיניים' ועתידים את יוסי אילני סמנכ"ל השיווק ואת קארן כהן מנהלת חווית המטופל בקבוצה להרצאת מבוא שסקרה מגמות בתחום השיווק השירות וחווית הלקוח.

בימים אלו אנו מתקדמים לשלב הסדנאות והקניית כלים ומיומנויות לניהול תקשורת אפקטיבית עם המטופל ועם המלווה.

במהלך חודש מאי התקיים הסבב הראשון של הסדנאות :

ב'שבע עיניים' התקיימה הסדנה לכ- 40 אנשי צוות במתחם עבודה חדש בספריה העירונית בבאר שבע.

בעתידים הסדנה ל – 30 אנשי צוות במלון לאונרדו ברמת החייל.

ב'מעיין' התקיימה השקה לאנשי צוות.

אנו זוכים לשיתוף הפעולה פעולה איכותי ומעניין מכל הסגל הניהולי וכן למעורבות כנה ואמיתית מצד הצוותים.

התהליך מנוהל במחלקת השיווק בהובלת קארן כהן אביעד מנהלת חווית המטופל בקבוצה, ובליווי ייעוצי של טלי בר לב ציון ועידית נינארי מחברת customer obsession.

הסדנה ב'שבע עיניים'

השקה+סדנה בעתידים

השקה ב'מעיין'

טלי בר לב ציון ועידית נינארי היועצות שלנו לחווית השירות

מצויינים בשירות

הופתענו להתבשר כי בראבו ישראל – BRAVO ISRAEL בחרו בנו במקום הראשון כמצטייני שירות וחווית הלקוח בתחום "הסרת משקפיים בלייזר" לשנת 2022. יש לציין כי מדובר בסקר אובייקטיבי ללא תשלום. ללא ספק , זהו הישג מדהים של כל אנשי הצוות שלנו! גאים בכולכם! נמשיך לעשות את מירב המאמצים כדי להעניק ללקוחות שלנו את חווית השירות הטובה ביותר.

דילוג לתוכן