במסגרת הטמעת תהליך חווית השירות למטופל בארגון, התחלנו לנהל בתחילת השנה סקרי שביעות רצון מול המטופלים שלנו בתחום ניתוחי הסרת המשקפיים בסניפי 'עיניים דר לוינגר' – ירושלים, עזריאלי, חיפה ובמוקד הארצי.
הרחבנו את ערוצי ההתקשרות מול המטופלים ובנינו תקשורת ישירה ומידית. אנו משוחחים עם מטופלים, מבצעים הקשבה עמוקה, מטפלים בתלונות ומספקים מענה שירותי איכותי, מקצועי בזמן אמת.
שילבנו כלים טכנולוגיים מתקדמים כדוגמת חברת Glassix המאפשרת תקשורת באמצעות צ'ט בוט ווטספ המאפשר למטופלים שירות מידי וגמיש יותר .
כמוכן הטמענו מערכת מבוססת רפיד שמלווה את המטופל באמצעות סמסים במהלך שהותו במרפאה, לתחנות השונות. כל זאת בשיתוף פעולה מלא עם כל הצוותים בסניפים.
יום האישה ב'ד"ר לוינגר מדיקל'
החלטנו לפנק את המטופלות היקרות שלנו בפרחים ביום האישה שחל ב- 8.3.22 . המטופלות התרגשו מאוד וזה ניכר בתמונות.
הפקנו תגים שמיים חדשים ברוח חווית השירות למטופל, והפקנו פולדר חדש וצבעוני למטופלים בו מוגשים כל טפסי הבדיקות והניירת שאנו מוסרים למטופל.